1. Управління закладом в сучасних умовах
У 2024/2025 навчальному році робота закладу була спрямована на виконання:
- Конституції України;
- Конвенції про права дитини;
- Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,
- Державного стандарту початкової загальної освіти,
- Державного стандарту базової загальної середньої освіти,
- Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти,
- Статуту Ставчанської гімназії;
- інших законодавчих та нормативно-правових документів із питань виконання законодавства України в галузі «Освіта».
Педагогічною радою, загальними зборами трудового колективу та батьківськими зборами були схвалені установчі та локальні документи, які стали регуляторними в організації та моніторинзі освітнього процесу:
- Порядок пропускного режиму та правил відвідуваня Ставчанської гімназії;
- Положення про команду психолого- педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами Ставчанської гімназії;
- Правила внутрішнього трудового розпорядку працівників Ставчанської
- гімназії.
Наказом директора затверджено:
- Посадові та робочі інструкції;
- Інструкцію з діловодства.
Детально зупинюсь на кожному напрямку діяльності закладу, який був задекларований в річному плані роботи гімназії на 2024/2025 н.р., зокрема:
- забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, охоплення навчанням, збереження контингенту;
- створення рівних умов доступу до освіти, створення освітнього дизайну та розумного пристосування для інклюзивних дітей;
- становлення ключових та професійних компетентностей сучасного вчителя згідно Професійного стандарту;
- здійснення методичної роботи;
- створення оптимальних умов для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей дітей (навчальна діяльність здобувачів освіти, участь в олімпіадах;
- створення виховного середовища для індивідуального розвитку здобувачів освіти, урахування їх здібностей, досягнень, стимулювання творчої активності;
- соціальний захист,збереження здоров’я, медичне обслуговування, організація шкільного харчування;
- дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності, стан дитячого травматизму;
- стимулювання учнів та педагогів закладу;
- створення безпечного та комфортного освітнього середовища;
- створення розвивального освітнього середовища;
- організація фінансово-господарської діяльності.
2.Забезпечення базової середньої освіти, охоплення навчанням,
збереження контингенту
У 2024/2025 н.р. продовжено системну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. У гімназії організовано освітній процес за денною, інклюзивною (2 учнів, 2 вихованці), екстернатною (15 учнів) формами навчання, що забезпечує право кожної дитини на вільний доступ до освіти.
Станом на кінець навчального року у закладі навчалось – 102 учнів, 30 вихованців дошкільного підрозділу, 7 дітей – з числа ВПО.
Укомплектовано 9 класів, з них:
- класи початкової освіти – 4 класи
- класи базової середньої освіти – 5 класів.
Середня наповнюваність класів – 11,5 учнів.
Відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, згідно заяв батьків, станом на 01.06.2025 до 1-го класу зараховано 5 дітей. Списки зарахованих учнів висвітлено на сайті закладу.
У зв’язку із військовою агресією та переміщенням сімей, згідно рішень педагогічних рад навчання для частини дітей в 2024/2025 н.р. було організовано за екстернатною формою навчання, більшість дітей гімназії працювала в очному форматі.
Перспективи:
1. Удосконалити мережу закладу відповідно до запитів батьківської громадськості на освітні послуги та форми здобуття освіти.
2. Формувати сучасне освітнє середовище Нової української школи шляхом зміни просторово-предметного оточення, впровадження нових програм та засобів навчання.
3.Створення рівних умов доступу до освіти, створення освітнього дизайнута розумного пристосування для інклюзивних дітей
З метою реалізації державної політики з питань забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на здобуття якісної освіти, інтеграції їх до загального освітнього простору, надання їм психолого-соціальної та педагогічної підтримки для адаптації серед однолітків та підготовки до самостійного життя у соціумі та враховуючи побажання батьків у 2024/2025 н.р. функціонували два інклюзивних класи, в яких навчалися 2 дитині зособливими освітніми потребами та дві інклюзивні групи, в якій виховується 2 дитини з особливими освітніми потребами. У інклюзивному класі працював асистент вчителя та проводились корекційно-розвиткові заняття спеціалістами згідно рівнів підтримки. На наступний навчальний рік в мережі закладу заплановано діяльність 2-ох інклюзивних класів, у яких буде навчатись 2 дитині та 2-х інклюзивних груп в дошкільному підрозділі, де буде виховуватись дві дитини з особливими освітніми потребами.
Результативність:
Діти почали частково контролювати свої дії в класі і поза ним, читають, рахують, частково аналізують прослуханий текст. Розвиваються навики з самообслуговуванням.
Проблеми з ёвідповідністю уваги при роботі з навчальним матеріалом. Є потреба в допомозі логопеда, дефектолога, в допомозі сім’ї.
Є проблеми в забезпеченні матеріально-технічною базою;
- розвиваючими іграми, рахівничками та ін., якими необхідно поповнити куток.
4.Становлення ключових та професійних компетентностей сучасного вчителя, здійснення методичної роботи
Освітній процес у закладі забезпечують 20 педагогів, з них1–сумісник. З основних працівників 11 педагогів з вищою категорією; 1–І категорії; 2–ІІ категорії, 5–спеціалістів. Педагогічне звання «учитель методист» має 1 педагог, старший учитель – мають 8 педагогів.
Орієнтуючись на діяльнісний, проєктний, компетентнісний і інтегровані підходи розбудови змісту освіти, з метою підвищення ефективності організації освітнього процесу у 2024/2025 н.р. педагогічний колектив закладу працював над реалізацією науково-методичної проблеми «Запровадженння інформаційно-комунікаційних технологій, як засіб формування креативності та компетентності учнів», а відділ освіти«Формування ключових компетентностей в умовах НУШ, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві, що грунтується на партнерстві між педагогічними працівниками, здобувачами освіти та батьками.
Відповідно і працівники закладу брали участь у вирішенні цієї методичної проблеми. Так, протягом навчального року провели фахові методичні об’єднання педпрацівники закладу:
|
Використання сучасних інноваційних технологій навчання для формування компетентної особистості учнів. Застосування ігрових технологій в умовах НУШ. |
Вчитель початкових класів |
Гричук Г.П. |
|
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках громадянської освіти та історії. |
Вчитель історії |
Малий Р.І. |
|
Розвиток ментального здоров’я на уроках іноземних мов. |
Вчителька іноземних мов |
Голик Т.В. |
У 2024 році проатестовано 7 педагогів. За результатами атестації:
-
- підтверджено кваліфікаційну категорію « Спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання « Старший вчитель» - педагоги Грубляк Н.Н., Гермаковська А.В., Хавруняк Г.В.
- підтверджено кваліфікаційну категорію « Спеціаліст вищої категорії» та звання «Вчитель-методист» вчительці Голик Т.В.
- підтверджено кваліфікаційну категорію « Спеціаліст І категорії» – вихователю дошкільного підрозділу Захотій З.П.
- присвоєно кваліфікаційну категорію « Спеціаліст ІІ категорії» вчителю предметів «Мистецтво», «Пізнаємо природу», «Інформатика» Брунзі Л.Ю.
- підтверджено відповідність займаній посаді заступнику директора з НВР Заставнецькій Г.В.
Протягом 2024/2025 навчального року педагоги підвищували кваліфікацію шляхом проходження курсової перепідготовки при ІППОЧО.
Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних працівників закладу, яка здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України. У наявності перспективне та поточне планування атестації педагогічних працівників, щорічне корегування перспективного й поточного планування. Плани атестації педагогічних кадрів виконуються. Своєчасно та якісно оформлюються відповідні документи (у наявності накази, протоколи, атестаційні листи, звітна документація).
На жаль, педагоги закладу не виявили бажання щодо проходження добровільної сертифікації.
У ході впровадження Державних стандартів освіти здійснювався психологічний супровід учасників освітнього процесу. З метою виявлення та здійснення корекції дезадаптаційних процесів учнів проведена діагностика у вересні-жовтні 2024р., адміністрацією закладу були відвідані уроки, перевірялася шкільна документація. На основі результатів та висновків відбулися засідання педагогічних рад, матеріали вивчені та узагальнені по закладу. Проведено вивчення стану викладання навчальних предметів:
*Історія ( педрада, наказ по гімназії);
*Пізнаємо природу ( педрада, наказ по гімназії);
*Образотворче мистецтво (педрада, наказ по гімназії;
*Математика ( педрада, наказ по гімназії);
*Інформатична та технологічна освітня галузь в початковій ланці навчання
( педрада, наказ по гімназії);
* Предмети шкільного компоненту ( педрада, наказ по гімназії).
Матеріали за результатами перевірки узагальнені, обговорені, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, заплановані заходи щодо підвищення результативності роботи.
Удосконалення методичної роботи закладу шляхом впровадження ІКТ-технологій знаходять застосування в багатьох напрямах навчання, упроваджуються нові форми спілкування через соціальні мережі: фейсбук, інстаграм, вайбер, скайп.
Перспективи:
- Використовувати сучасні ІТ-технології, мультимедійні засоби навчання, оновити електронну базу для вивчення предметів природничо-математичного циклу.
- Застосовувати технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет.
- Проводити комплекс заходів, спрямованих на якісну організацію освітнього процесу з урахуванням оновлених навчальних програм.
- Удосконалити методичну роботу закладу з підвищення професійної майстерності педагогів щодо організації дистанційного навчання, впровадження форм та методів роботи НУШ, сучасної системи оцінювання.
- Активізувати роботу педагогів щодо створення власних освітніх ресурсів, відеоматеріалів, методичних розробок.
- Систематично залучати педагогічних працівників до розробки локальних документів.
- Мотивувати вчителів до добровільної сертифікації.
5. Створення оптимальних умов для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей здобувачів освіти
Аналізуючи стан успішності за минулий рік, слід зауважити,що показник якості успішності складає 38.4%. Встановлено, що учні 5-9 класів закінчили навчальний рік на:
- високий рівень – 4 учні
- достатній – 16 учнів
- середній – 31 учень
- початковий – 1 учень
Згідно наказів МОН України здобувачівосвіти 4-х, 9 класів звільнено від проходження державної підсумкової атестації. Учні 9 класу одержали свідоцтва про здобуття базової середньої освіти. З них 3 учнів - свідоцтво з відзнакою: Іванців Олександра, Сусол Діана, Тирон Евеліна.
Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» нагороджено 4 здобувачів освіти 5-8-х класів, які мають високі досягнення (10-12 балів) з усіх предметів за 2024/2025навчальний рік.
Призерами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад стали:
Ільчінська Ксенія-диплом ІІІ ст. фізика
Бунза Ейліна- диплом ІІІ ст. фізика
Мала Марина-диплом ІІІ ст. математика
Гаджула Максим- диплом І ст. трудове навчання
Стратейчук Василь-диплом ІІ ст. трудове навчання
Миронець Дар’я-диплом ІІІ ст.. хімія
Бунза Ейліна- диплом ІІ ст. біологія
Бунза Ейліна- диплом І ст. нім.мова
Кваснюк Вікторія- диплом ІІІ ст. нім.мова
Бунза Ейліна- диплом ІІІ ст. укр.мова
Призерами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад стали:
Бунза Ейліна- диплом ІІ ступеня олімпіади з біології
Гаджула Максим- диплом ІІІ ступеня олімпіади з трудового навчання
Призером ІІ етапу конкурсу ім. Т.Шевченка стала учениця 7 класу
Чорна Вікторія- диплом ІІІ ст.
Призерами ІІ етапу конкурсу ім. П.Яцика стали:
Диплом ІІ ст..-Мала Богдана
Диплом ІІІ ст..- Гуменюк Матвій
Аналіз успішності дав змогу побачити, що якість знань учнів школи ІІ ступеню не набула значного покращення.
Мною проаналізовано 30 контрольних робіт з математики, алгебри, геометрії, фізики, хімії, іології, Німецької мови, англійської мови.
Головне, аналізуючи, виявити головні проблеми, тенденції.
З метою контролю за відповідністю освітнього рівня навчальних досягнень учнів вимогам Державного стандарту базової середньої освіти у закладі в період з 10.05.2024 по 25.05.2024 за інструментарієм шкільного методичного кабінету був проведений моніторинг рівня якості освіти учнів з таких навчальних предметів:
5 кл. - з української мови, математики, нім.мови, ЗБД
6 кл. - з нім.мови, математики, української мови, ЗБД
7 кл. - з алгебри, геометрії, біології, нім.мови, ЗБД
8 кл. - з алгебри, геометрії, нім.мови, біології, хімії, української мови, фізики, нім.мови, англ.мови
9 кл. - з хімії, біології, фізики, алгебри, геометрії, української мови, англ.мови.
Контрольними роботами було охоплено 52 учні 5-9 класів.
Із матеріалів узагальнення простежується в окремих класах переважаюче виконання контрольних робіт на високому та достатньому рівні
в 9 класі:
хімія - якість знань 83 %, середній бал 8
фізика - якість знань 71%, середній бал 7.1
українська мова - якість знань 57%, середній бал 7
в 8 класі:
українська мова - якість знань 83%, середній бал 7.5
біологія- якість знань 67%, середній бал 6.5
нім.мова- якість знань 57.1%, середній бал 6.5
фізика - якість знань 55%, середній бал 6.3
хімія - якість знань 54%, середній бал 6.9
в 7 класі:
українська мова - якість знань 78%, середній бал 7
хімія - якість знань 57%, середній бал 6
нім.мова- якість знань 55.5%, середній бал 6.8
в 6 класі:
українська мова - якість знань 56%, середній бал 6.5
в 5 класі:
нім.мова- якість знань 66.6%, середній бал 6
Але, дуже низькі знання виявили учні 5-го класу з предмету математика: якість знань-11.1%, середній бал-3.9. Невисокі показники у цьому ж класі з предмету українська мова: якість знань- 34%, середній бал-5.
Зниження якості навчання у порівнянні з минулорічними результатами спостерігається в учнів 8 класу, а саме:
геометрія- якість знань 0%, середній бал 4.
Учні виявили надто слабкі знання теоретичного матеріалу.
алгебра - якість знань 40%, середній бал 5.6.
Учні допускають помилки при:
-
- Розв’язуванні задач за допомогою дробово-раціональних рівнянь.
- Тотожних перетвореннях раціональних виразів.
- Обчислнні вразів з кореннями.
Зниження якості навчання порівняно з минулорічним результатами виявили учні 7 класу з геометрії - якість знань 25%, середній бал 5. Частина учнів виявили слабкі знання дій на доведення, слабкі знання теоретичного матеріалу.
Результати моніторингу свідчать про те, що в учнів 6-8 класів спостерігається втрата загальної мотивації щодо необхідності мати глибокі знання, володіти практичними навичками та вміннями. Потребує удосконалення робота з батьками щодо навчання їх дітей та особистої підготовки до уроків вдома.
Педагогами приділяється недостатня увага розвитку в учнів інтересу до знань, залученню їх до різних видів навчально-дослідницької, проєктної діяльності та організації консультаційної роботи для ліквідації прогалин у знаннях учнів.
Вчителями-предметниками недостатньо використовуються методики з формування в учнів вмінь і навичок мислительної діяльності (аналіз-синтез, порівняння, класифікація), технік для закріплення опорних знань, тестування на різних етапах діяльності.
Перспективи:
1.Впровадити систему оцінювання навчальних досягнень учнів з урахуванням компетентнісного підходу.
2.Заохочувати учнів апробувати різні моделі досягнення результату без ризику отримати негативну оцінку.
3.Сприяти підвищенню якості навчання через впровадження інноваційних педагогічних технологій, що передбачають розвиток творчих здібностей вихованців.
4.Формувати навички самоосвіти, самоконтролю та самооцінки обдарованих учнів
5.Підвищити рівень мотивації здобувачів освіти закладу як основу здобуття якісної освіти.
6. Створення виховного середовища
для індивідуального розвитку здобувачів освіти
Виховна робота у закладі здійснювалася відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1- 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів за напрямами:
- робота методичної спільноти класних керівників;
- робота з батьками;
- попередження травматизму;
- профілактика правопорушень серед молоді;
- збереження здоров’я учасників освітнього процесу;
- спортивно-масова робота;
- робота з військово-патріотичного напряму;
- робота учнівського самоврядування.
Питання виховної роботи розглядались на нарадах при директорові, засіданнях педагогічної ради, робота з класними керівниками, засіданнях органу шкільного самоврядування.
Колектив гімназії приймав участь у різного роду конкурсах та змаганнях.
Вчителі та учні закладу постійно приймають участь у волонтерській діяльності по забезпеченню захисників України продуктами харчуваня та необхідними речами, дитячими малюнками та листами на фронт.
Попередження та профілактика негативних проявів серед дітей та підлітків є пріоритетним напрямком діяльності педагогічного колективу. Здійснено аналіз стану організації профілактичної роботи в колективі, питання розглядалося:
Соціально-психологічною службою проведено рядінформаційно-просвітницьких заходів щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми, частково виконано план спільних дій гімназії з різними органами та службами Дністровського району.Проведено зустріч з працівниками ювенальної поліції.
Психологічною службою проведено ряд заходів. Проведено тиждень протидії булінгу. Проведено заходи з реалізації «Концепції розвитку охорони психічного здоров’я», інформаційно-просвітницькі заходи з обізнаності з психічного здоров’я. Приймали участь в обласній компанії «Ментальне здоров’я-сила всередині», у квітні-тиждень психології в сім’ї. Проведено діагностику психологічної адаптації учнів 1 і 5 класів, у березні проведено дослідження психологічної готовності дітей дошкільного підрозділу, які будуть першокласниками в 2025/2026 н.р.
Як результат, фактів правопорушень учнями закладу не зафіксовано.
Розроблено та затверджено план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, а також порядку реагування на його випадки, застосування заходів виховного впливу на учнів. Класними керівниками систематично проводиться роз’яснювальна робота з учнівськими та батьківськими колективами з метою створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей ціннісних життєвих навичок, профілактики проявів булінгу (цькуванню) та попередження про адміністративну відповідальність.
Перспекиви:
- Оновити підходи щодо роботи професійної спільноти класних керівників.
- Забезпечити пошук цікавих, сучасних, ефективних форм роботи зі школярами, батьками.
- Сприяти участі учнів закладу в Міжнародних, Всеукраїнських, обласних конкурсах, проєктах, виставках дитячих робіт.
- Активізувати профілактичну роботу щодо розвитку навичок безконфліктного спілкування та усвідомлення своїх свобод, обов’язків з боку здобувачів.
- Здійснити корекцію річного плану роботи закладу спільно з представниками учнівського самоврядування (відмінити неактуальні заходи, залишивши практичні, дієві, інноваційні).
- Оптимізувати виховний простір гімназії, забезпечити відродження національних традицій, громадянського виховання, пропаганди здорового способу життя, зменшення негативних впливів соціального середовища на дітей, попередження дитячої бездоглядності та правопорушень.
7.Соціальний захист, збереження здоров’я, медичне обслуговування, організація шкільного харчування
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій проводиться згідно з діючим законодавством.
Адміністрацією скоординовано річний план роботи гімназії, план виховної роботи класних керівників, план учнівського самоврядування з питань соціальної підтримки та допомоги дітям.
Благодійні акції щодо дітей з сімей ВПО проводились коштами Недобоївської сільської ради та релігійних організацій.
Медичний огляд учнів у 2024 році було проведено з дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних правил і норм. Медичний огляд пройшли всі учні гімназії. Аналіз результатів медичного огляду показав,що рівень стану фізичної підготовки та здоров’я бажає бути кращим.
Наприклад, тільки частина учнів (34 учнів) відноситься до основної групи здоров’я, 41 учень – до підготовчої, 11 учнів звільнені від занять фізичною культурою.
Медичне обслуговування працівників організовано на базі Хотинського центру ПМСД та місцевої амбулаторії. Працівники їдальні та дошкільного підрозділу проходили медичні огляди два рази на рік. Результати проходження медичного огляду фіксуються в санітарних книжках, терміни контролюються сестрою медичною.
У закладі було організовано повноцінне, безпечне та якісне харчування дітей.
Довідка про стан організації харчування в Ставчанській гімназії
Питання організації харчування учнів відображено у річному плані роботи навчального закладу, передбачені заходи з організації харчування учнів заслуховувались педагогічною радою.
В закладі освіти, згідно рішення Недобоївської сільської ради безкоштовним харчуванням забезпечено 26 дітей шкільного підрозділу та частину учнів дошкільного підрозділу з категорії-діти учасників АТО, ВПО, малозабезпечених, інклюзія,багатодітних, мобілізованих в ЗСУ.
Медичних довідок на організацію дієтичного харчування не поступало. Всього гарячим харчуванням в Ставчанській гімназії охоплено 93 учні, що становить 97% від всієї кількості учнів. Цей показник вищий за середній показник по громаді.За рахунок батьківської плати в залежності від середньої вартості обіду на календарний місяць вартість обіду складає близько 20-25 грн. На платній основі здійснюється харчування працівників гімназії.
Затверджене директором щоденне меню розміщувалось на інформаційному сайті.
У харчоблоці персоналом проведено ремонтні роботи.
Проведене моніторингове дослідження умов організації харчування та обслуговування в шкільній їдальні свідчать про задовільний стан.
Перспективи:
- Організувати освітній процес на засадах збереження здоров’я, розвивати професіоналізм педагогів щодо формування основ здорового способу життя, культури здоров’я, превентивного навчання і виховання дітей та учнівської молоді.
- Забезпечити раціональне харчування, впроваджувати систему HACCP.
- Удосконалити меню, покращити рецепти та смакові властивості страв.
- Придбати сучасне устаткування (за умови фінансування з бюджету):
- розділові столи
- електричну плиту
- миючі ванни (4 шт.)
8.Дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності,
стан дитячого травматизму
Пріоритетним завданням гімназії є організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності.На початок навчального року оформлено всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах і шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, на експлуатацію харчоблоку та актсанітарно-технічного стану гімназії. Питання ОП та БЖ обговорюються на нарадах при директорові. З учнями було проведено тижні безпеки дорожнього руху, безпеки життєдіяльності, акції «Будь уважним, пішоходе!», «Молодь за безпеку дорожнього руху», День охорони праці.
Сплановано роботу класних керівників та педагогів щодо попередження дитячого травматизму. Під час навчання з використанням дистанційних технологій бесіди та інструктажі з техніки безпеки проводилися в онлайн-форматі. Класні керівники демонстрували відео, презентації, спільно з учнями розв’язували практичні завдання щодо попередження травмувань. Особлива увага приділялася роботі щодо вивчення правил поведінки з вибухонебезпечними предметами та поведінці у воєнний час.
Цьогоріч випадків травматизму під час навчального процесу не було.
Зафіксовані побутові травми.
Перспективи:
- Посилити пропедевтичну роботу щодо дотримання учасниками освітнього процесу правил безпеки життєдіяльності, профілактики дитячого травматизму шляхом демонстрації відеороликів, практичного відпрацювання дій в надзвичайних ситуаціях, моделюванню та аналізу життєвих ситуацій.
- Формувати в учнів навички конструктивного вирішення конфліктів у міжособистісних стосунках.
9.Стимулювання учнів та педагогів закладу
Стимулювання діяльності учасників освітнього процесу, створення умов для формування їх творчої особистості , що впливає на успішне функціонування навчального закладу, є одним із завдань, що ставиться перед директором гімназії.
За результатами роботи працівники закладу були відзначені Почесними Грамотами відділу освіти, культури, молоді та спорту: педагоги Хавруняк Г.В., Грубляк Н.Н., Грубляк Т.І..
Традицією закладу є вшанування учнів гімназії, які досягли успіхів у життєдіяльності гімназії. На святі «Останнього дзвоника» було нагороджено 52 учня.
10.Створення розвивального, безпечного та комфортного
освітнього середовища
У контексті розбудови Нової української школи набуває актуальності проблематика створення розвивального освітнього середовища. Орієнтуючись на тенденції реформаторських змін, наш заклад успішно зреалізував завдання щодо створення розвивального освітнього середовища.
Протягом останніх років закуплено необхідне обладнання для кабінетів початкових класів, осучаснено кабінети хімії, фізики, іноземної мови, географії.
Результативність:
Закуплено і створено:
- Комплекти дидактичних матеріалів
- Кілька комплектів комп’ютерного обладнання
- У кожній класній кімнаті створені освітні осередки
Перспективи:
- Забезпечити створення матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, естетичних, психолого-педагогічних умов для забезпечення організації життя та навчання учнів НУШ.
- Продовжити етап становлення освітнього середовища в середніх класах НУШ.
Ще одним важливим напрямком діяльності закладу в 2024/2025 н.р. було створення рівних умов щодо отримання освітніх послуг, створення освітнього дизайну та розумного пристосування для дітей з особливими освітніми потребами. Тому, в 2024/2025 н.р. з метою реалізації державної політики з питань забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на здобуття якісної освіти, інтеграції їх до загального освітнього простору, надання їм психолого-соціальної та педагогічної підтримки для адаптації серед однолітків та підготовки до самостійного життя у соціумі та, враховуючи побажання батьків гімназії , у закладі функціонували 2 інклюзивні класи, в якому здобували освіту 2 учнів та 2 інклюзивні групи дошкільного віку, в яких виховується 2вихованців.У інклюзивних класах та групах працювали асистенти вчителів і вихователів та проводились корекційно-розвиткові заняття спеціалістами.
Проблеми:
Облаштувати ресурсну кімнату в приміщенні закладу, необхідно закупити:
- Комплект спортивного обладнання
- Комплект засобів сенсомоторної інтеграції
- Комплект побутової техніки
- Килим для організації ігрової діяльності
Перспективи:
- Забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу.
- Здійснити «пошук» відповідних кадрів з числа корекційних педагогів (дефектолог, реабелітолог).
- Формування в інших учнів толерантності, розуміння та підтримки людей з відмінностями, навичок співробітництва та винахідливості.
Протягом 2024/2025 року було проведено ремонт спортивного залу, розпочато процес створення шкільного стрілецького тиру.
11.Організація фінансово-господарської діяльності. Зміцнення матеріально-технічної база закладу
Домінуючим пріоритетом розвитку закладу й надалі залишатиметься питання створення комфортних умов для навчання та виховання дітей у різних площинах освітнього процесу.
Джерелами фінансування гімназії є бюджетні кошти - загальний фонд, доходи від платних послуг – спецфонд (оренда, освітні послуги), благодійні внески та спонсорська допомога.
З бюджету фінансується заробітна плата працівникам, комунальні послуги (газ, світло, вода, зв’язок).
Цьогоріч продовжували роботу щодо запровадження прозорої системи фінансування, розподілу публічних коштів, забезпечення прозорості та інформаційної відкритості діяльності згідно вимог ст.30 Закону України «Про освіту».
Щомісяця звіт про надходження та використання коштів оприлюднюється на шкільному сайті.
Результативність:
Бюджетні кошти.
У 2025році буде залучено 3929530 грн. бюджетних коштів. Зокрема:
- На заробітну плату та нарахувань на неї працівників буде використано2635000 грн.
- предмети, матеріали, обладнання, інвентар – 150000 грн.
- Продукти харчування – 430500 грн.
- Оплата комунальних послуг та електроносіїв – 616130 грн.
На господарські витрати цього року за статті 2210 буде закуплено посуд для харчоблоку та поточного ремонту закладу.
Здійсненюється озеленення пришкільної території.
За конструктивні пропозиції, участь в проєктах, активній громадській позиції дякую головам батьківського самоврядування класів:
Перспективи:
З метою якісної підготовки закладу до нового навчального року та опалювального сезону проведено ремонт спортивного залу, залучено кошти для створення шкільного стрілецького тиру.
Пріоритетними завданнями діяльності навчального закладу
в 2025/2026 н.р. визначено:
- забезпечення реалізації Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової середньої освіти;
- удосконалення системи управління навчальним закладом в контексті сучасних реформаторських змін в освіті;
- проведення внутрішнього моніторингу якості освіти;